30 Temmuz 2013 Salı

İftar Menüsü 20 ve Sahur İçin Önerim

Bugün ne pişireyim diye düşünmeyin hazırladığım menülere bir göz atın yeter..

Bugünkü menü önerimizdeki lezzetler şöyle;

                    1-Mercimek Çorbası
2-Mantı
                   3-Mercimek Köftesi
              4-Havuç Salatası
                   5- Mısır Unu Helvası

             Sahur için altta gördüğünüz poğaçaları çayın yanında denemeye ne dersiniz?



Renkli yazılmış yemek isimlerinin üzerine tıklarsanız tariflerini görebilirsiniz..

Hayırlı İftarlar, Afiyet Olsun..

8 yorum:

  1. elinize sağlık, poğaçalar süper görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık arkadaşım herşey mükemmel görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. MANTIYI GÖRÜNCE İÇİM BİR TUHAF OLDU :)) ÇOK SEVERİ HERGÜN OLSA YOK DEMEM ELİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. İYİ AKŞAMLAR BEN ELİF HER ZAMANKİ GİBİ YİNE MUHTEŞEM TARİFLER SÜPERSİNİZ.MANTININ TARİFİ YOK MU?BEN ÇOOK SEVERİM AMA HİÇ CESARET EDİPTE DENEMEDİM İNŞALLH DENİYCEM BAKALIM.HAYIRLI AKŞAMLAR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif iyi sana da iyi akşamlar.. Mantının tarifi şu anlık yok çünkü menüleri hazırlamak için ancak zaman bulabiliyorum.. Biliyorsun mantı anlatımı azıcık teferruat istiyor daha sonra inşallah..Ayrıca cesaret edilmeyecek de bir şey yok aslında zevklidir mantı yapımı azıcık el oyalar..

      Sil
  5. TEŞEKKÜR EDERİM GERÇEKTEN SİZE ÖZENİYORUM HER AKŞAM DEĞİŞİK BİR TARİF EEEE HAZIRLAMASIDA ZOR OLSA GEREK MAŞALLAH ELLERİNİZE SAĞLIK ARTIK HİÇ YEMEKLERDE ZORLANMIYORUM SABAH KALKAR KALKMAZ BİLGİSAYARI AÇIP ACABA BUGÜN DEĞİŞİK OLARAK NE KOYMUŞ DİYE BAKIYORUM ÇOK SAĞOLUN İYİKİ VARSINIZ.

    YanıtlaSil
  6. tarifleriniz çok güzel gerçketen ellerinize emeğinize sağlık sürekli netim olmadığı için hoşuma gden tarfleri bilgisayrıma kaydedyrum hakkınızı helal edin

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...