26 Mart 2011 Cumartesi

Yumurtalı Kuskus....

Kuskusu bizde özellikle çocuklar çok severek yiyorlar..
Babamızın pek arası yok ama bende çocuklardan yanayım...
Özellikle de yumurtalısı tercihimizdir..
Çok kolay çabucacık hazırlayacağınız ,lezzetli bir makarna türü yemektir kendileri..
Yanında ayranla tercihimizdir.. 
Malzemeler
1 paket kuskus
Kuskusu haşlamak için su
2 yumurta
4 yemek kaşığı sıvıyağ
Tuz,karabiber
 
Yapılışı
Kuskusumuzu makarna kıvamında yumuşayana kadar haşlayıp suyunu süzelim....
Kuskusu kavuracağımız tencereye yağımızı koyup, kızdıralım ve
yumurtalarımızı kırıp hızlı bir şekilde karıştıralım(yukarıda ki gibi)..
Yumurtaları karıştırmamızdaki sebep yumurtanın pişerken parçalanmasını sağlamak..
Yumurtalar tamamen pişince kuskusu ilave edelim ,
tuz ve karabiberini de ekleyerek kavurmaya devam edelim ..
Yumurtalı kuskusumuz servise hazırdır ,sıcak sıcak çok lezzetli olacaktır..
 
................Afiyet Olsun................... 

1 yorum:

  1. ben kuskusla denemedim ama bekarken babam çok seviyor diye ona makarnayı hep yumurtalı pişirirdim.lezzeti çok güzel oluyo gerçekten kuskuslusunuda deniycem inş.ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...