18 Nisan 2010 Pazar

Günümüzü gün ettik..


Güzel bir günün ardından
  yorgunum ama mutluyum..
Eveet bu seneki sondan bir önceki akraba günümüz bendeydi demiştim bilenle bilir..
Üstte resimde gülen yüzlerle cümbür cemaat bir aradayız, en küçüğünden en büyüğüne,
eksik olan bir kaç kişi dışında .
Sıcak bir çayın verdiği keyifte ve lezzette..




Furkan ve Aybike
iki kadeşin torunları onlar ama kardeş olsalar huy olarak bu kadar benzerlerdi..
Sıcak ,canayakın ve kibar 



Günümüzün ve ailemizin en büyüğü Dedem;
Zor bir ameliyat sonrası aramızda ,maşallahı var...
Gül dedim ,güzel dişlerini gösterdi gözleri ışıldayarak kırmadı beni..



Bunlarda en minik ferdimize ait şurada da
diğer ayakkabılarını göstermiştim .
Daha minikti o zaman ,
tam 6 aylık olmuş hanımefendi gezdi kucaktan kucağa hiç ağlamadan ..



İşte minik ayakkabıların sahibi Azra ve hala kızı Gizem..



Bizimkiler hamarat durmadı ne elleri ,ne de çeneleri
eeee kolay mı bir ay sonrasında  biraraya gelmişler konuşacak çok şey var
Sanki bu arada hiç görüşmüyoruz   :-))
Hem elleri işledi hem de çeneleri..
Bu gün işini ,iyiki de başlatmışız dedik her zamanki gibi..
Dördüncü senemizide bitirip inşallah beşincisi ile devam edeceğiz firesiz...
Bu arada yeni ayın hatmini de dağıttık ,çıkardık aradan..



Günün küçük fertleri memnunlar her ay birbirlerini görmekten
Bir ikisi uyumuş çıkmış ama idare etsiler artık..



Gelelim günümüz için hazırladığım lezzetleri saymaya..
Önce şöyle bir başlıklarla geçelim daha sonra detaya gireriz inşallah.
****
Krem karamelli kek(Kudretullah)



Mantar salatası



Tuzlu minik simitler



Patatesli bulgurlu köfteler.
.


Yoğurtlu Karışık sebzeli brokoli salatası
(Yoğurdu ekledikten sonra resim çekmeyi akıl etseymişim tam olacakmış)
eee hem servis yap, hem resim çek hepsi bir arada zor ama..

Kadayıf dolgulu şekerpare(Tarifi için buraya bakabilirsiniz)


Ispanaklı kıymalı Börek


Kokostar kurabiye..(Tarifi için buraya lütfen)


Kızarmış dolmalık biber içinde domates soslu kabak-patlıcan kızartması 


Etimekli çilekli tatlı...


İştee bu günlükte bu kadar ,
gelecek güne kadar bunlarla idare edeceğiz ..
yeni günün neler getireceği bilinmez..

...................Sevgiyle kalın Mutlu kalın.................  

23 yorum:

  1. ah sevgicim ne kadar duygulandım bir bilsen.ne büyük mutluluk tüm akrabalarla bir arada olmak.maşallah diyeyim.çok güzel mamalar hazırlamışsın sevdiklerine ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Bernacığım gerçekten çok hoş bir gündü şu an bile yüzümde bir gülümseme ile yazıyorum ..

    YanıtlaSil
  3. Sevgi, bi solukta okudum, nasil da guzel anlatmissin...tek kelime ile masaallahiniz var..Ozenmemek mumkun degil...uhuuu gurbette olmak zor...

    Mamalara gelince; bi tek sey soyliycem; sen ne hamarat bir hatunsun yaa...yine bi masaallah, ama bu sefer yalniz sana ;)

    YanıtlaSil
  4. Ayşe neler yazmışsın sen öyle utandım şimdi bak ...
    Teselli etmek isterdim ama zordur gerçekten insanın sevdiklerinden uzak olması
    olsuuun sizinde kavuşmalarınız belki daha dolu doludur ne dersiin..

    YanıtlaSil
  5. ben burayi gecenlerde bi gun ziyaret etmistim . ama o link senin bu link benim hoplaya ziplaya geldigim icin , sonradan kaybettim. benim bloguma biraktigin yorumu gorunce buraya isinlandim :) sayfani tekrar bulduguma cok sevindim :))

    yasli amcanin yaninda oturan kahverengi bas ortulu hanimi sanki taniyorum ? evet evet kesinlikle taniyorum :)) ama nerde gordugumu cikaramiyorum . ve bu hisden nefret ediyorum :) isin yoksa sabaha kadar dusun dur :)))

    YanıtlaSil
  6. bayılıyorum böyle aile resimlerine yüzünüz hep gülsün inşallah.Çocuklarda bu görüşmeleri ileride de yaşatırlar inşallah iyi geceler...

    YanıtlaSil
  7. selam aile fotograflari harika,allah mutlulugunuzu artirsin.yiyeceklerde cok lezzetli görünüyor,ellerinize saglik.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ben de ozendim Tr'i ıple cekıyorum bende koyarım artık akrabalar bulustuk dıye :)

    YanıtlaSil
  9. Firdevs sen Fransada imişsin sanırım o yaşlı amcanın yani dedemin yanındaki teyze yani annemi nereden tanıyacaksın bende merak ettim ..
    düşün bakalım hatırlarsan banada söyle bi ara bende merak etmeyeyim ..
    Ziyaret ve yorumun için teşekkürler ,her zaman beklerim

    YanıtlaSil
  10. canımm ne kadar güzel bir buluşma ne kadar kalabalık bir ailesiniz.. biz ne yazıkki öyle değiliz ve hep ayrı yerlerdeyiz.. bir avuç insan yaz gelsede köyde buluşsak diye çırpınıyoruz..:((

    YanıtlaSil
  11. Caım ortamın sıcaklığı fotoğraflarada yansımış, ne güel manevi olarakta zengin bir toplantı olmuş..:)

    iyi haftalar,sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Bizim akraba toplantılarına benziyor. Ne kadar güzel maşallah:)

    HEpsi için ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. maşallah ne güzel toplanmışsınız bizde akrabalarla toplanmaya çalışıyoruz arada.çok iyi oluyor böyle şeyler.mamalarda harika gözüküyor ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Karadibikim inşallah bizim bu toplantıları yapış amacımız çocuklarımızın büyükşehirde de olsa kaynaşmalarını sağlamak ...

    Emel hanım teşekür ediyorum güzel dileklerinize ...

    Şeyma akrabalarınla buluşunca koy tabiii sende mutluluğunuzu yansıtan karelerinizi güzel olur.

    Deniz kalabalığız evet doğru ama asıl olan bir araya gelebilmek biz ailenin bir kısmı ile bunu başardık ama daha katılmayan başka yarısıda var darısı onların başına..Ama sizinkide güzelmiş yaz da olsa bir araya geliyormuşsunuz ne güzel..

    Rummacım teşekür ederim güzel görmüş ve de ifade etmişsin .Sana da hayırlı haftalar olsun inşallah.

    Papatya prenses ne güzel sizde yapıyormuşsunuz.. teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
  15. oh oh biraraya gelmeler, yemeler icmeler m,asallah. cocuklarin mutlulugu gozlerinden okunuyor.

    YanıtlaSil
  16. GÖRDÜM SENİ:) MAVİ EŞARPLI SENSN DİMİ:)YA BEN ARTIK BU BLOGU OKUMAK İSTEMİYORUM...ZAYFILAMAK İÇİN SIKIYORUM KENDİMİ..AMA O YAPTIKLAIRNI GÖRÜNCE ÖLÜYORUMMM ..NASIL ACIKIYORUM...BİDE İŞYERİNDDEYİM HA DEYİNCE YAPAMIYORUM:(

    BİZDE YAPIYORUZ,BİLİOSUN ZATEN..AİLE OLMAK ÇOK GÜZEL KOPMAMAK EN GÜZEL:)

    YanıtlaSil
  17. Görmüşsün Sevecenciğim doğru ama üç tane mavi başörtülü var dikkatini çekerim hangisiyim acaba..
    Aşkolsun niye okumuyorsun bloğumu üzülülürüm bak sonra olmadı şimdi ..
    Özellikle şu zamanda kopmamak bazı değerlerin farkına varabilmek çok güzel sana katılıyorum..

    YanıtlaSil
  18. Süper masaydı....fakaaaat!....Üst kat biraz garip kaldı galiba
    1.Krem karamelli kek(Kudretullah)biz bundan yemedik.
    2.Dolmanın resimlerini buradan,tadınıda annemden öğrendim.
    Ama Etimekli çilekli tatlı çok güzeldi valla 4 parça yedim.
    Bu da Dedemin not'u:"yemekleri parayı verenler yedi"diyor.
    Tabi bir not koyalım ziyaretçilerimiz Sevgi hanım bu yemekleri paraylamı satıyor diye düşünebilir:))tamamen beleş..Akraba günü olduğu için her ay ayrı kişi için para toplanıyor.

    YanıtlaSil
  19. Bu toplantilariniza hayranim,Allah birliginizi hicbir zaman bozmasin insallah...

    Sevgiler Istanbul'a,dedecigine,annecigine...

    YanıtlaSil
  20. Mehmet ;bu çağlayan gençlerbirliği sen oluyorsun galiba..
    Üst kat için üzgünüm ancak bu kadar yetişebildim..
    Karamelli keke gelince bir ölçü ancak alt kata yetti anlaşılan iki ölçü yapılacak bir dahaki sefere ı bunun için kusura bakma..
    Diğer tatlıyı beğenmene sevindim..
    Dedem; aşkolsun yani sen gel ben her zaman yaparım..
    Para işi günün ufak bir ayrıntısı
    yorum içinse ayrıca teşekkür ederim ..

    YanıtlaSil
  21. KIRMIZILI MAVİLİ DESEM....

    EV SAHİBESİNİN HER ZAMAN GÖZLERİNİN İÇİ PARLAR:) BU KADAR MİSAFİRİ VARKEN:)

    YanıtlaSil
  22. Sevecenim tespitin doğru canım benim

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...