28 Aralık 2009 Pazartesi

YEŞİL ZEYTİN SALATASI

Siz de benim gibi yeşil zeytini tek başına yemekten hoşlanmayanlardansanız birde bu tarifi deneyin derim .
Gerçekten tad olarak çok güzel ve de kahvaltı için değişik bir alternatif ...

MALZEME
Zeytin miktarı isteğinize bağlı (ben 1 kase kadar kullandım)
Bir avuç kadar maydanoz
İki tane yeşil soğan
Az kekik
Zeytinyağı,nar ekşisi veya limon
Süslemede nar taneleri
Tuz kullanmıyoruz .(zeytinin tuzu yeterli oluyor)

YAPILIŞI
Zeytin halka halka doğruyoruz.
Daha sonra yeşillikleri de ince doğrayıp diğer malzemeleri de ilave edip karıştırıyoruz .
Yapılışı bu kadar basit ama lezzet olarak çok güzel ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...