1 Ocak 2010 Cuma

SERAMİK BADEMLİK VE BREZİLYA NAKIŞI ÖRNEĞİ....

Bu çalışma yine seramik üzerine yaprak varak uygulaması.Bu da bir Çeşm-i bülbül dü ama sağ olsun çocuklar üst kısmını kırdılar ....Bende onu bademliğe çevirdim .
Aslında bulabilirsem kırılmadan önceki halini de yayınlarım...
Alttaki çiçek bahçesi bir rokoko çalışması komik gelecek belki klozet takımı için işlendi ama kullanılabildi mi orası soru işareti??
Bu kadar güzel güzel işle sonrada yere ser ben seremedim doğrusu ....

üstteki bölüm klozet paspasının bir ucu alttaki resim diğer ucu ...
aslında bu çalışma pike takımı ve yatak örtülerinde çok daha şık duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...