5 Ocak 2010 Salı

FURKAN'IMIN YENİ YAŞI.....

FURKAN benim ilk göz ağrım demiştim daha önce ....Yıllar gözaçıp kapayıncaya kadar geçip gidiyor ,Doğduğu gün daha dün gibi

Veeee artık Furkanım 10 yaşına girdi bile......

Ona tam da istediği gibi Kedi dilinden meyveli bir pasta yaptım ..... İçinde yok yok ne varsa içine konulacak fındık ,fıstık , çikolata,bi sürü meyve nardan vazgeçemiyorum yine ......

hem içinde hem dışında ara katlarda kendi yaptığım kremayı kullandım .

Dışına ise Krem şanti kullandım .Hazır pastada aldık ama çocuklar ev yapımını daha çok sevdiler ...

Doğum günü mevcudumuz yerindeydi Furkan ne kadar arkadaşı varsa davet etmiş ...Onlarda

sağolsunlar Süslenmiş püslenmiş davete icabet etmişler....

Furkan çoook mutlu oldu arkadaşlarını evde görünce...

Babamız da çocuklara eşlik etti . Yeri geldi onlardan daha çok çocuk oldu ....Hopladılar zıpladılar

bilgisayar oyunları oynadılar ....

Rabbim tüm çocuklara hayırlı yaşlar geçirmeyi nasip etsin ...Mutluluklarını ve sağlıklarını eksik etmesin .....

Posted by Picasa

6 yorum:

  1. merhaba,blogunuz hayırlı olsun bol ve güzel paylaşımlarla dolsun taşsın inşallah.

    Furkan'ın doğum günü kutlu olsun.

    Ayşe'min blogunda görüpde geldim,bundan sonra görüşmek üzere hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  2. Güzel dilekleriniz için çook teşekkür ediyorum ....
    Bende sizi Ayşenin bloğundan tanıyorum.
    bloğuma hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil
  3. Dilerim Rabbim'den çok hayırlı bir kul olsun oğluşların, yavrularımız.. amin.


    sevigler

    YanıtlaSil
  4. AMİN canım tüm çocuklar için geçerli olsun güzel dileklerin ...

    YanıtlaSil

  5. Tema talebi yorumunu not aldım sıra gelince ben döner haber veririm sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. samimiyetin ve içtenligin siteye yansımış çocuklarının dogum günü kutlu olsun sevgilerle melek.

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...