16 Şubat 2010 Salı

Seramik ibrik....

Bu seramik ibriği Annemlere yapmıştım ..
Bi aralar çok zevkle ahşap boyama kursuna gitmiştim o zamanlardan kalma ..
Küçük oğlum Berkan 2 yaşında idi ve ben evde kalmaktan sıkılmış bir durumdaydım.
Sağolsun annem haftada bir gün geldi Berkanla ilgilendi .Bende fırsattan istifade kursa gittim ...
Bu tarz aktiviteler insanı çok rahatlatıyor ..
Yapımı çok kolay.Önce ham seramiği  zımparaladık .Sonra akrilik ahşap boyaları ile istediğimiz renkte boyadık .Kuruyunca, ben boyutlu boncuk boya ve taşlarla süsledim ...
Bir de vernikledim ki  hem boyamız daha dayanıklı olsun hem de daha parlak ve şık dursun..  
****
**
*

Bunlar bir kaç sene önceki tekniklerdi tabi şimdi daha farklı tekniklerde kullanılıyor..
Hatta şu an bir çok değişik yerde kullanılan Swarovski taşları yapıştırarak, süslemeler yapıyorlar ki o şekilde de çok hoş ve şık oluyor...
Ayrıca sevdiklerinize hediye olarak verilecek, çok güzel bir alternatif olur diye düşünüyorum ...

Siz ne dersiniz ?

10 yorum:

  1. yeni teklikler olabilir ama bence bu süper olmuş..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglik canim.Farkli aktiviteler terapi gibi derim ben.
    Sevgiler
    sefa

    YanıtlaSil
  3. Sevgicim cidden çok şık duruyor.Bu yıl bende bir kursa gideyim dedim ama çocukları okulları yüzünden denkgelmei bir türlü.
    Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. Sevgi hanım seramik boyamanız şık olmuş elinize sağlık.İyive güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  5. ÇOOOKK GÜZELMİŞ CANIM YA BUNDAN 6 YIL EVVEL ÖSS BUNALIMINDAN KURTULMAK İÇİN BENDE GİTMİŞTİM AHŞAP KURSUNA :)) CANIMM HATIRLADIM BİR İKİ PARÇA ALİM DA BOYAYIM BARİ:))

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlarım gerçekten çok samimiyim
    çok çok rahatlatıcı bir çalışma ..
    ortayada gerçekten kullanılabilecek güzel bir eser çıkmasıda cabası ...
    beğenmenizede sevindim ayrıca teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Sitenizi bugün ilk defa girdim, çok renkli, çok güzel, ellerinize ve emeğinize sağlık.gelecek yıl ben de kurdela nakışı kursuna gitmeyi çok istiyorum,kerslar çok zevkli ve öğrtici olmalı.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık emekle yapılınca insanın gözü bir başka güzel görüyor.....

    YanıtlaSil
  9. Kemalpaşatatlısı teşekkür ediyorum .
    beğeniniz için teşekkür ederim .

    Ceylan evet haklsın ..

    YanıtlaSil
  10. çok şıkk ve guzel olmuş canım ellerıne sağlık.ah bır vaktım olsada bende yapabılsem.sevgıler canım

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...