24 Aralık 2011 Cumartesi

Vee Hediye Çekilişimizin Sonucu ...

        
   Hediye çekilişimizin süresi dün gece 22:00 dolaylarında bitti...
Kime çıkacağı merakı ile hediye çekilişini ,hiç beklemeden Random.org sayesinde yaptım ve de paylaşıyorum 
Öncelikle adsız ve çift yazılmış yorumları eledim.
Kalan 22 ismi yukarıda gördüğünüz üzre belirleyip yazdım.. 
Hediye paketi şanslımız görüldüğü gibi 14 numaradaki Hayat Cafe adlı blog sahibi Meliha arkadaşım oldu..



Melihacım; tebrik ederim
adres bilgilerini mail adresime (sevgitekinalp@yahoo.com) gönderirsen hediye paketini kısa sürede
göndermeye çalışırım.
Çekilişe katılan herkese  motive edici yorumları için ayrıca teşekkür ediyorum ..

1 yorum:

  1. Canım çokt teşekkür ederim çok sevindim çok..:)))
    Ben sana faceden gönderdim adres bilgilerimi,benim hotmailimde sorun var..
    Çok öpüyorum canımmmm..

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...