6 Mayıs 2014 Salı

Akrabalarla Kahvaltı Günümüz 8 ve Menüsü


Ayda iki akraba günü toplantısına katılıyorum..
Günler o kadar çabuk geçiyor ki sanki birinden çıkıp diğerine gidiyorum gibi geliyor..
Geçen hafta sonu sıra kardeşimin eşi gelinimizdeydi..
Yine bol lezzetlerle dolu hoş sohbetli bir gün geçirdik..
*
Haziran ayında kahvaltı günümüzün sonuncusu bende gerçekleşecek ve 
Eylül ayına kadar birbirimizi özlemek için ara vereceğiz..


Eşler çoluk çocuk hep beraber  bir de piknik yapacağız . 
Piknik için çatalca tarafını düşünüyoruz İstanbul'da oturup o tarafı bilenlerden piknik yeri önerisi de bekliyorum haberiniz ola..

Kahvaltı menümüzde neler varmış..
Peynir,zeytin, domates ,salatalık, bal kaymak genel kahvaltılıklar..
Domates soslu karışık kızartma
Yoğurtlu kabak salatası
Yeşil zeytin salatası
Haydari
Sarma
Reçel çeşitleri
Ev yapımı simit
Kırmızı lahana salatası
Milföylü sosisli sarmalar
Peynirli kalem böreği kızartması

İçecek olarak
Limonata ve çay







Bu simitlerin lezzeti harikaydı..





Öğlenden sonrası için

Kahve eşliğinde 
Böğürtlen soslu etimekli sütlü tatlı 
ve 
Zebra kek


Bunlar nasıl kahvaltılık baya baya ikramlık yapmışsınız diyen takipcilerim ;
sabah 11 de bir araya geliyoruz akşama kadar bir aradayız olsun o kadar değil mi ama..

Haziranda bende ki kahvaltıda buluşmak üzere sevgiler..

3 yorum:

  1. çok iştah açıcı bir masa elinize sağlık yiyenlere de afiyet olsun

    YanıtlaSil
  2. Simodin ustundeki borek tarifini yayinlardaniz seviniriz

    YanıtlaSil
  3. Burcu ben simidin uzerindeki borek tarifini yazarmisiniz acaba

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...