16 Ocak 2010 Cumartesi

Hafta sonu için lezzetli bir alternatif.....

slında İstanbul da olanlar için mi yazsaydım başlığa karar veremedim ..
İsanbulda yaşayanlar veya İstanbul'a gelecek olanlar için görülmesi gereken bir mekan ve tadılması gereken lezzetler...
Bahsettiğim yer OVALI KONYA MUTFAĞI

Adından da anlaşılacağı üzere Konya lezzetlerinin sunulduğu bir mekan burası ...
Biz evimize yakın olan şubesine gittik belki size yakın olan bir başka şubeside vardır .
Buradan bakabilirsiniz..

Gelelim lezzetlere
Biz Etli ekmeğini tadmak için gitmiştik .Etli ekmeği Konyada da denemiştik biraz da amacımız kıyas yapmaktı .
Ovalı resimde de görüldüğü gibi etli ekmeği ilginç bir şekilde servis ediyor .Masaya uzun bir servis tahtası ile getiriyorlar.
İlk görüşte biz bunu bitiremeyiz diyorsunuz ama kaşla göz arasında bitmiş oluyor.

Konya ile kıyaslayınca lezzetin aynı olduğunu görüyorsunuz .
Sebep malzemeninde bu lezzeti hazırlayanlarında Konyalı olması....
Salatası ve yanında bol köpüklü yayık ayranı ile... (bizim köpükler Berkan tarafından mideye indirildiği için köpükten pek eser yok amaa)

Etli ekmekten sonra eğer yiyecek haliniz kalırsa
Sac arası denilen yine Konya mutfağına ait bu şerbetli fıstıklı tatlıyı da tadın derim emin olun pişman olmazsınız ...

12 yorum:

  1. Maaşallah çok hızlısınız sizi izlemeye aldım
    geri döndüm siz yorum bırakmışaınız bile ...
    teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kadar güzel yemeği üzerine de bu güzel tatlıyı yedikten sonra suçluluk duygusunu nasıl atıcaz üzerimizden (aldığımız kaloriler yüzünden)... Şaka şaka, afiyet olsun....

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba etkinlikte ev sahibesi olmak çok basit.
    sadece ev sahibeliğin sırasında sana gönderilen tarifleri sayfanda yayınlayacaksın...
    eğer yapmak istersen bana haber ver.
    ben sana detaylı bilgiyi veririm.sevgiler selamlar.....

    YanıtlaSil
  4. merhaba.. alanya dönüşü konya'dan geçerken meşhur etli ekmeği bir tadalım demiştik. tatilci olduğumuzu anlayınca bizden iyi bir fiyat almışlardı hala çok kızgınım. bir daha yemem.

    YanıtlaSil
  5. sevgili Casminella sürekli yemeyeceğiz ki bi kere tadalım bişey olmaz sanırım ...

    Elifciğim bahsettiğim yer Konya değil İstanbulda ve fiyatlarda öyle korkutucu değil verdiğim linke tıklayıp bakabilirsin ..

    sevgiyle kalın ...

    YanıtlaSil
  6. ah olsada yesek:) ablam konyada oturuyor bizde her gittiğimizde etli ekmek yeriz mutlaka..görüntüler için çok teşekkürler arkadaşım..afiyet şifalar olsun..

    YanıtlaSil
  7. canım merhaba
    bende masada uzun görünce amnın o nasıl biter diye düşündüm ama bitirmek kolaymış demekki


    burda bir ovalı var ama ovalı konyamı bilmiyorum link açılmadı

    YanıtlaSil
  8. canım hemşerim bizim meşhur pidemizinde reklamını yaparsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
  9. Hic tatma sansim olmadi biliyormusunuz Konyanin etli ekmegini.Insalalh kismet olur diyorum.Ve resimlere bakipp afiyet olsun demek le yetiniyorum.
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Sevgi, bloğunu keşfetmemi sağladığın için çok teşekkürler. Çok sevimli bir dizaynı var. Sende benim gibi yeni bir blogcusun sanırım. Bu arada Konya Mutfağına bende 2-3 kez ailemle gitmiştim. Söylerken bile ağzım sulanıyor :))Çok lezizdi herşey. Annemler sizin oturduğunuz yerde oturuyor. Kar fotoğraflarını görünce tanıdım. Görüşmek üzere Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. UZUN UZUN OLAN TATLISI İNAN DAHADA GÜZEL....AYYY BAYILIYORUM OVALIYA BEN YA......HELE O KUYU KEBAPP AYYYA AMA BİDAMLACIK KOYUYOLAR YA 1 PORSİYONA :(

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...