1 Şubat 2010 Pazartesi

Yeni bir mim ve ödül......


                                                             Sunshine Gün Işığı  ödülü


 Çocuk Ruhu Ödülü

 Küçük Dünyalar bloğunun sahibi sevgili Hatice'den ...
İnce düşüncesi için arkadaşıma teşekkür ediyorum .Ödül bahane asıl olan hatırlanmak aslında ..
Mim ve konusu  Tuba'dan geldi ...
Tuba da çok değişik mim konuları vardı .İşte birisi ve de cevaplarım ... 

1  - Bloğunuzu ne zaman açtınız ?
Kasım 2009 da açmışım  ama asıl tarih 18 Aralık 2009 daha yeniyim yani

2-Bloğunuzda işlediğiniz konular nelerdir?
Mutfağımızdan yansıyanlar ve Çocuklarımla yaşadıklarımız

3-Bloğunuzla ilgili düşünceleriz?
Benim için yeni bir başlangıç oldu . Hatta bağımlılık yaptı desem yeridir .Bu dünya benim çok hoşuma gitti.
Bloğumu ve paylaşmayı seviyorum....

4-Bloğunuzda yazdığınız ilk yazı  hangisidir?
İlk yazıyı aslında eşim yazmıştı onun dizeleriyle bir başlangıç yazısıydı ..

5-Sizi izlemeye alan ilk kişi kimdi?
İlk izlemeye alan Keyfe-seyran

6-İlk yorumu yazan kişi kimdi?
İlk yorumu Mutlu çocuklar bloğunun sahibi Ayşe yazmıştı .

7-En çok yorum alan yazınız hangisi?
Tatlı ve karlı anlar

8-Beğenildiğini düşündüğünüz yazınız?
Bilmiyorum ki ona siz karar vereceksiniz 

9-Tarafınızdan düzenlenen etkinlik var mı?
Henüz yok .

10-Katıldığınız etkinlikler?
Lezzet trenine katıldım .

11-1OO'ün katlarında ki üyeleriniz ?
Henüz yeniyim dedim yaaa şu an için 66 izleyicim var.

12-Toplam yazı adediniz?
58 olmuş

13-Her gün ziyaret ettiğiniz arkadaşlarınız?
Aslında bende kayıtlı olan ve izlemeye aldığım arkadaşlarımı her gün ziyaret etmeye  çalışıyorum ...

14-Bloğunuzun size kazandırdıkları nelerdir?
Yeni bir ortam ,paylaşımcı bir dünya  ve dünya tatlısı bir sürü arkadaş ve inşallah dostluklar...

Gelelim işin aslında zevkli ama bir o kadarda zor tarafına ...
Ödülü devredeceğim güzel arkadaşları belirlemeye...
Ben de okuyan, yorum yapan herkese desem kimse üzerine alınıp ta cevaplamayacak o yüzden tamamen  rastgele bir şekilde veeedaha önce mimlemediğim bir kaç isim yazıp ayrılmak istiyorum ...

Çalışkan arı (her ne kadar mimleri sevmese de)

eveet kolay gelsin arkadaşlarım topu size attım tutanları izliyorum ona göree....

7 yorum:

  1. Blogun hayırlı bereketli olsun arkadaşım.daha nice paylaşımlarda buluşmak duasıyla...

    YanıtlaSil
  2. sizi tanıyabilmek çok güzel sevgi hanımm daha güzel nice paylaşımlarda buluşmak dileği ile..

    YanıtlaSil
  3. Sevgi abla, beni de düşünüp mim gönderdiğin için teşekkür ederim. İlk mimim senden oldu:) Bugün misafir geliyor, yoğun olucam ama fırsat bulduğum ilk anda mimini yanıtlayacağım:)

    YanıtlaSil
  4. bi şey sorucam arkadaşlar
    daha önce yayınladığınız postlardaki resimlerin daha sonra baktığınızda yerinde olmadığını gördünüz mü?

    deli olucam sanki biri gelip resimleri kaldırdı biri bana yardım etsin yaa...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Sevgi, en kısa zamanda cevaplayacağım, hoşçakal...

    YanıtlaSil
  6. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

    SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
    1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

    HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

    DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

    YanıtlaSil
  7. mim için çok teşekkür ederim. :))biraz geç olsada cevaplayabildim sonunda. belki bir ara göz atmak istersiniz.

    sevgiler
    ebru

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...