18 Mart 2010 Perşembe

Benim hediyem....

Benim hediyemde geldi..
Pembedüşbahçesi' nin düzenlediği hediyeleşme etkinliğine katılmıştım.. Bana çıkan arkadaşıma hediyesini yollamış ve eline ulaştığı haberinide aldım..Kendi hediyemi de sabırsızlıkla beklemeye başlamıştım..Ben evde yokken bir paket gelmiş bizimkilerde almışlar..Kime çıktığımı çok merak ediyordum ..
Alalacele paketi aldım, kimden geldiğini anlayamadım ama sonrasında öğrendim ki Keyfe-seyran arkadaşım'a çıkmışım..
Kendisine zarif hediyesi için teşekkür ediyorum..

6 yorum:

  1. Cok sık gule gule kullan kırmızı benim rengim :)

    YanıtlaSil
  2. gülegülekullan çok hoş görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. Şallara bayılıyorum. Bunun rengide çok güzelmiş. Güle güle kullan Sevgi ablacım.

    YanıtlaSil
  4. selamun aleykum.

    sevgi abla gule gule kullan.rengi cok guzelmis:)

    rahmana emanetsin,hayirli aksamlar.

    YanıtlaSil
  5. Canım gerçekten çok şık , güle güle güzel günlerde kullan.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sevgicim senin blogunda senin mütevaziliğinle çok hoş görünüyor güle güle kullan

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...