11 Mart 2010 Perşembe

Yoğurtlu brokoli salatası...

Brokoli sevmeyenlere brokoli yedirmenin en kolay  vede en lezzetli yolu.
Brokoliyi önceleri haşlar limon ,sarımsak,tuz ve zeytinyağlı harç ile karıştırarak tüketirdik..
Ama bir müddet sonra bu şekilde yemek biraz sıkıcı geldi.Hatta bir süre brokoli almadık..
Veee artık bu şekilde daha lezzetli  olduğuna karar verdik.

Malzemeler
1/2 brokoli
5 çorba kaşığı az sulu yoğurt
2 diş sarımsak
2 çorba kaşığı mayonez
Tuz

Hazırlanışı
Brokoliyi iyice yıkayalım. Bir tencerede bir bardak su ile brokoliyi haşlayalım.
 Derin bir kabın içerisine haşlanan brokoliyi bıçakla küçük parçalara ayıralım.Yoğurdu,ezilmiş sarımsağı, mayonezi ve tuzunu brokolilerin üzerine ekleyerek karıştıralım.Eğer isterseniz servis esnasında üzerine yağda kızdırılmış kırmızı biber de dökebilirsiniz.Bu şekilde daha da lezzetli olur..Ayrıca buzdolabında dinlendirip, soğuk olarak servis yapabilir ya da ekmek dilimlerinin üzerine sürerek kanepe olarak ikram edebilirsiniz.

Afiyet Olsun.

9 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Sevgicim çok güzel bir tarif bu, çok teşekkürler
    brokoliyi faydalarına sağmen çok sık yiyemiyorum ben de
    bu dediğin yöntemle umarım daha sık tüketebilirim..
    bu arada ilk mesajım yanlış geliği için kaldırdım canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ELLERİNE SAĞLIK CANIMM NEFİS GÖRÜNÜYOR:))

    YanıtlaSil
  4. hem sağlıklı hemde hafif
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Sağlık ve lezzetli bir salata olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. EMİNİM ÇOK LEZEETİDİR...ZATEN ŞU SARMISAKLI YOĞURT VE MAYONEZ İNSANA NE YEDİRMEZKİ DİMİ KOMUŞUCUM :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Gercekten belli bir zaman sonra sıkılıyor insan hep ayni sekilde yemekten. Bu guzel bir alternatifmis, brokoli cok saglik nasil olursa olsun hep tuketmek gerek:) Fikir icin tsk. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  9. geldim sevgicim.annemdeydim.orada pc yok.salatayı bende böyle yapıyorum fakat üzerine hiç yağ gezdirmedim.deneyeceğim.bu arada gezi fotolarınız kıskandım.malesef biz evkuşuyuz.çocuklar üşütür diye

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...