3 Mayıs 2010 Pazartesi

İstanbulda Huzurlu Bir Pazar Sabahı ve Devamı.....

Seneler önce babam sayesinde tanımıştık bu manevi ortamı....
Bahsettiğim yer Beyazıt Meydanında bulunan Beyazıt Camii ve onun bizce Meşhur İmamı Suat Gözütok...
Ben kendisinden dinlediğim kuran kıraatlarında mest oluyorum dersem yeridir..
Günümüz Sabah 5:00 itibari ile yanımıza annemi ve çocuklarıda alarak ,koştura koştura sabah namazına yetişme telaşı ile başladı..
Bu namaz başka namaz çünkü Caminin tamamını dolduran cemaat'e namazı Suat Hoca kıldırıyor ve sonrasında çok güzel bir tesbihatla devam ettiriyor..
Ortam çok güzel biz daha sık gitmeye karar verdik..
Sabah sabah ruhumuzu doyurduktan sonra sıra karnımızı doyurmaya gelmişti..
Aklımıza adını daha önce duyduğumuz denemek istediğimiz Van Kahvaltı Sofrası geldi..

Burasının değişik bir çok yerde şubesi var..
Biz Beyazıt'a bize en yakın olanına gittik..
Kahvaltısı yöresel bir kaç çeşitin dışında çokta  değişik gelmedi bize..
Sonrasında eşim sürekli görüştüğü birkaç öğrencisi ile
(ilk mezun ettiği öğrencileri olduğu için artık arkadaşlar aslında) haliçte kahvaltı yapacağı için
onları başbaşa bırakıp biz Eyüp Sultan Camii'ne geçtik..
Caminin bulunduğu alanı sabah olduğu için ilk defa bu kadar sakin gördüm..

Eyüp Sultan'ın Kabrini ziyaret ettik ..Çocuklarla Fatiha okuduk ,dua ettik
Devamında  da caminin bahçesinde çoçuklarla bu büyük Sahabe hakkında konuştuk..
Eyüp Sultan'ın kabrinin içeriden görünümü..
İstanbul Camilerinin vazgeçilmezi güvercinler..

Babamızı beklerken Eyüb'ü altüst ettik sokak sokak gezdik .
Yetmedi Feshaneye doğru yol aldık..İsabet oldu Kimse Yok mu Derneğinin kermesi ile karşılaştık..
Kermes açılana kadar Çocuklar hemen yandaki lunaparkta vakit geçirdiler..
Kermes aşağıda da görüldüğü üzre çok geniş çaplı hazırlanmış..
Maşallah diyorum çünkü kadın erkek bir çok kişi görev almıştı ..
Firmalar deseniz aynı şekilde sponsor olmuşlar ,ürün üzerine ürün geliyordu..
Rabbim böyle iyi insanların sayısını artırsın inşallah ..
Bu ayın dokuzuna kadar açık olan bu kermes kaçırılmayacak bir ortam ..
Satılan ürünler kaliteli ve ucuz,değişik aktiviteler de var (müzik -söyleşi-sohbet)
Kaçırmayın derim ..

7 yorum:

  1. Canimmm... Sagol, varol, Rabbim ibadetlerinizi kabul etsin, ben de sizler sayesinde anilarimda ve bu güzel fotograflar esliginde oralara gidippp---- geldim.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir gün geçirmişsiniz dolu dolu. Sabah namazını bir camide kılmak çok güzel olmalı. ben hiç yapmadım.

    YanıtlaSil
  3. Ozledım Istanbul'u ,camılerı :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. canımm ahh istanbul dedirttin bana :( çok özledim yaaa:((

    YanıtlaSil
  6. Ayşe evet çok değişik gelmedi bana izleyenlere fikir olsun diye paylaştım çokta beğenmedik bizde..
    Sen paylaşmış olsaydın gitmezdik belki de..

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar izleyici listem kendi kendine kayboldu sebebi nedir sizce ..
    Geri gelir mi? Yoksa tek tek yeniden eklemem mi gerekecek ..
    Fikri olan var mı?

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...