4 Mart 2011 Cuma

Ev Yapımı Kakaolu Puding....

 

Kaç gündür blogerlar olarak tadımız tuzumuz yok..
Blogların nedeni ne olursa olsun tamamının kapatılması gibi engelleme ile karşılaşması çok saçma..
Kapatılmayı hak eden bloglar varsa bunun cezasını o blogların sahipleri çekmeliydi...
Buna yaşın yanında kurununda yanması denirki yapılan şey hiç de adil değil...
*** 
Bu adaletsizliğin en kısa sürede çözüleceğini umuyorum..
Bende diğer arkadaşlarım gibi her ihtimale karşı, bloğumu Wordpress de açtığım yeni bir hesaba taşıdım..
Taşıdım ama blog sayfama o kadar alışmışım ki oraya bişeyler eklemek paylaşmak hiç içimden gelmedi..
Ne yaptım ettim bloğuma girdim ...
Gelmişken de bir şeyler eklemeden edemedim.. 
Tatlı yiyelim inşallah tatlı ve hayırlı sonuçlara ulaşalım...

Market reyonlarında envai çeşit puding bulabilirsiniz ama hiç birisi evde yapılanın yerini ve lezzetini tutamaz....
En azından sizin yaptığınızın içinde katkı maddesi olmayacaktır ve sevdikleriniz daha sağlıklı beslenecektir..  

Malzemeler
1 kg süt
2 paket vanilya
1 yemek kaşığı tereyağ
3 yemek kaşığı un(silme)
2 yemek kaşığı nişasta(silme)
8 yemek kaşığı toz şeker
4 yemek kaşığı kakao kakao

Yapılışı
Vanilya,şeker ve tereyağ hariç tüm malzemeyi tencerede karıştıralım.
Muhallebi kıvamına gelinceye kadar pişirelim. Tencereyi ocaktan  alalım ve vanilya,şeker ve tereyağını ilave ederek karıştıralım.
5 dakika kadar mikserleyelim ve servis edeceğimiz kaplara kepçe ile yukarıdan dökerek paylaştıralım.
Üzerini ise zevkimize göre süsleyelim.
(Ben toz fıstık ,badem ,fındık ve beyaz damla çikolata ve nar ile süsledim.)
Bu arada kakao ile nar tanelerinin uyumu çok güzel oluyor tavsiye ederim..

.....................Afiyet Olsun..........................

5 yorum:

  1. Caniiim bu puding harika olmus!!! ellerine saglik canim. Dr oetker bile bu kadar guzellini yapamaz :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle daima ev yapımı!:)

    Enfes görünüyor canım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. tembeliz tembel,alıştık marketten alıp alıp pişirmeye ,sanki önceden yapmamışıoz gibi. sonra da gelsin adı sanı duyulmamış hastalıklar.

    YanıtlaSil
  4. el yapımı olunca başka güzel olmuş arkadaşım.harika görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım tablo gibi olmuş:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...