17 Eylül 2013 Salı

Kışlık Hazırlıklar Hediye Çekilişi Sonucu

Kışlık hazırlıklar hediye çekilişime gösterdiğiniz ilgiden dolayı tüm katılımcılara teşekkür ediyorum..
Sonucu merakla beklediğinizi biliyorum..
İnanın bu süre içinde sizler kadar bende heyecanlıydım..
Kime çıkacağını merak ettim, inşallah ihtiyacı olan birine çıkar diye de içimden geçmedi değil hani.. 

Eveet görüntüde çekiliş postumuzun altında toplam 97 yorum vardı bunlar içinde isimsiz olanları ve kendi yorumlarımı çıkarınca ortaya 58 katılımcı ismi çıktı.. 

Bu 58 ismi yorum yaptıkları ana göre listeledim.
Daha sonra da


yukarıda gördüğünüz gibi Random .org da katılan kişi sayısını girip,  kazanan kişiyi onun belirlemesini sağladım..

25. numarada Birsen Gürbüz'ün yorumu yer alıyordu..
Kendisini tebrik ediyorum
Kışlık lezzetlerden oluşan bu paketi sağlıkla tüketmesini diliyorum..
3 gün içinde de iletişim adresini mail adresime(sevgitekinalp@yahoo.com.tr)
 göndermesini bekliyorum..

Kazanamayanlar üzülmesin takipte kalsınlar, belki daha sonra tekrar çekiliş yaparım belli mi olur.. 

3 yorum:

  1. Ben zaten hiç kazanamıyorum...

    güle güle iyi günlerde kullansın talihli arkadaşımız.:)

    YanıtlaSil
  2. çok sevindimmm bizde göçmeniz ama bu sosu hiç duymadım sırf bu sos için katılmıştım ve şanslı olmuşum ellerinize sağlık guzel günler dilerim :)...... (bilgilerimi gönderdim)

    YanıtlaSil
  3. paketim elime ulaştı facebook sayfanızada resim olarak paylaştım güzel günler dilerim :) BİRSEN GÜRBÜZ

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...