21 Nisan 2014 Pazartesi

Akraba Günümüz ve Yeni Bir Menü


Yeni bir haftanın ilk gününde, yeni bir akraba günü postu ile bloğumun başındayım.. 
 Herkese, özellikle takipcilerime güzel bir gün, hayırlı bir hafta diliyorum..

*
Koşturmacalı bir hafta sonunun ardından lezzetli tarifler,güzel görüntülerim var..
Bu ay ki akraba günümüz annemdeydi..
Hazırlıkları genel olarak gelinimiz yaptı bende yardım ettim..
10. senemizin çekilişlerini bundan önceki günümüzde yapmıştık hatırlarsanız..
2014 'ün ilk gününü annemde gerçekleştirdik..
Mayıs ayında bendeyiz..

Menüde şunlar vardı..

Çatal
İrmikli Toplar
Yumurtalı Kısır
Cevizli Baklava
Peynirli Dızmana
Semizotu Salatası
Ispanaklı Kol Böreği
Yıldız şehriye Salatası
Üzüm Yaprağı Sarması
Portakal Pelteli Kurabiye

Peynirli Dızmana
Trakya mutfağına ait bu lezzet ;çok güzel kabaran değişik bir lezzet.
Tarifini paylaşacağım.


Yumurtalı Kısır
Annemin komşusu Yıldız Teyzenin ellerinden
Lezzeti şahaneydi
Tarifini aldım paylaşacağım.


Mahlepli Çatal
Bu çatalların lezzeti de çok güzel
Yerken ağızda dağılan kıyır kıyır bir kıvamı var..
Tarifi burada var.Tıklayın görün.


Portakal Pelteli Kurabiye
Tarifini vereceğim..


İrmikli Toplar
Tarifini paylaşacağım.


Yoğurtlu Semizotu Salatası


Ispanaklı Kıymalı Kol Böreği
Çıtır çıtır lezzetli bir börekti..
Yapılışını paylaşacağım.


Yıldız Şehriye Salatası


 Üzüm Yaprağı Sarması
Demir başımız Sarmamız


Cevizli Baklava
Tarifini yine paylaşacağım..


Son olarak da lezzetlerimizin toplu bir görüntüsünü vereyim de gideyim..


Bu aylık da lezzetlerimiz bunlardan ibaretti..
Mayıs ayında bendeniz'in lezzetlerinde ben tekrar buradayım kaçırmayın derim.

Bizi facebooktan da takip edebilirsiniz..Bunun için buraya tıklayıp sayfayı beğenmeniz yeterlidir..
Sevgiler 

14 yorum:

  1. Hepsi güzeldi ama ıspanaklı börek çok harikaydı. Çay ile birlikte enfes bir tadı vardı. Tekrarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrarı bir ay sonra Burakcım o zamanda bekleriz neyini getirmeyi de unutma :))

      Sil
  2. Hepsi harikaymış yapanların ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapanlardan biri olarak kendi adıma teşekkür ederim.. Bende de size sevgiler..

      Sil
  3. ben bu akraba günlerine katılsam ayda 3 kilo alırım gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 10 senedir katılıyorum 10 senede kilo farkım 2... Hepsini bir kişi yemiyor ki canım benim neredeyse çoluk çocuk 25 kişiyi bulduğumuz oluyor..

      Sil
  4. Sevgi Hanım hepsi birbirinden harika görünüyor bloğunuz daki tüm tarifleriniz birbirinden güzel emeklerinize sağlık takipteyim sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Neslihan Hanım.. Benden de size sevgiler.

      Sil
  5. hepsi harika yapan herkesin eline sağlık bize de bakıp iç çekmek kaldı :)

    YanıtlaSil
  6. Gelininizin de senin de ellerinize saglik.istah acici gorunuyor hersey.Allah agzinizin tadini bozmasin.istanbula tasinirsam tekrar beni de alin gune sevgi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Serapcım.. İstanbull'a aran bir saat şunun şurasında bir ay sonra bana gel..

      Sil
  7. herşey birbirinden güzel canım emeği geçen herkesin ellerine sağlık..
    dızmanayı peynirli olarak dün yaptım ilk kez kesinlikle mükemmel bir tat..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Denizcim puf puf bence de çok güzel..Kıymalısı daha mı güzel olur sanki ne dersin ?

      Sil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...