29 Mayıs 2014 Perşembe

Şeker Hamurlu Anneler Günü Kurabiyelerim


Annem için hazırlamıştım bu kurabiyeleri..
Annemi düşünerek ,çok zevk alarak hazırladım..
Şeker hamurlu kurabiyeler sunum olarak çok güzel kurabiyeler ve 
özellikle hediye olarak yapılabilecek bir alternatif..


Mesajı üzerinde olan bu kurabiyeler annemi mutlu etmek içindi 
ve 
onun mutluluğu ile bende çok mutlu oldum..


Gördüğünüz gibi kurabiyeleri değişik şekillerde sunabilirsiniz..


Annem bunların daha iyilerine layık bir anne ama elden gelen şimdilik bu kadarı..
Erkek kardeşim, gelin ve damat olarak beraber sunacağımız için kurabiyenin üzerine annemiz olarak yazdım.


Siz de sevdiklerinize bu tarz sürprizler yapabilirsiniz..
Alta gördüğünüz gibi benim küçük hanım iş başında; karışmasa olmaz tabii ,ağaç yaşken eğiliyor..
Bu arada bu kurabiyelerin ana kurabiye tarifini sizlerle daha önce tarifini paylaşmıştım..


Süsleme kısmı size kalmış bildiğiniz yöntemlerle süsleyip sevdiklerinizi sevindirebilir, 
değer verdiğinizi onlara hissettirebilirsiniz..

Ben kurabiyelerimi altta gördüğünüz gibi paketledim sonra da pembe bir kutuda anneme hediye ettim..


1 yorum:

  1. Kurabiyelerin hepsi birbirinden güzel
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...