6 Mayıs 2010 Perşembe

Bir kaç aydır bende Fikri Mühim'e üyeyim ..
İşte bu yukarıda ki Yumoşta denememiz ve fikrimizi beyan etmemiz için ordan gönderilen ürün..
Evet fikrimi açıklıyorum adı üzerinde yumuşatıcı ama nasıl güzel kokan bir yumuşatıcı anlatamam..
Yeni yumoş extralar konsantre olduğu için yaklaşık 5-6 kat daha fazla parfüm içeriyormuş bu yüzden çamaşırlar kuruyana kadar değil kuruduktan sonra da güzel kokular yaymaya devam ediyor...
1.5 litresi normal yumuşatıcıların 6 lt sine eşit olduğundan banyoda az yer kaplıyor.
Kullanmadan önceki kokusunu  öksürük şurubuna benzettim ama kullandıktan sonraki koku muhteşem..
Bana gelen ürün Yabani orkide ve yasemin özlü bir kokuydu.....
Çamaşırlarında yumşatıcı kokusundan vazgeçemeyenlere..

3 yorum:

  1. Ben bu yumoşun hastasıyım. Ama ben konsantre olanı değil de normal olanı kullanıyorum, ve kokusuna bayılıyorum. Mavisi ayrı güzel, pembesi ayrı. Ben evde yerleri silerken de temizleme suyuna bir miktar yumoş katıyorum. Bu güzel koku bütün eve yayılıyor. Kullanmayan varsa şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Mavisi özellikle çok güzel kokuyor bir ara pembesini kullanıyordum şimdi mavisi ayrıca kurutma makinası ile kullandığım içinde koku tamamen kalıyor kıyafetlerde parfümün harika diyenler bile var bu arada fikrimühim'in tam adresi ne canım.

    YanıtlaSil
  3. ben uzun zamandır üyeyim oraya ama nedense bana numune göndermeyi kestiler :( en son diş rahatlatıcı macun yollamışlardı.kurallarada uydum ama niye böyle yaptılar anlamadım.bir araştırayım bakalım dertleri neymiş :)
    bu arada mavi yumoşa bitiyorum süper ötesi bir koku...

    iç ses..

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...