31 Mayıs 2011 Salı

Emirganda Bir Hafta Sonu........



Emirgan İstanbul'un huzur mekanlarının en başında geliyor...
Her ne kadar lale şenliklerini kaçırmış olsakta her daim yeşilin en güzel tonları ile karşılar bizi...
İnsanın içi açılır gezerken...
İşte bizde hafta sonu havayı güzel bulunca fırsattan istifade güzel ortamı teneffüs edelim dedik...
Önce güzel bir kahvaltı...
Kahvaltı hazır olurken benim büyük bebeklerim oyun bahçesinde kurtlarını döktüler sabah sabah...
Her ne kadar oyun aletlerine sığamasalarda oyundan geri kalmadılar...
Kahvaltıdan sonra istikamet Emirgan tabii....



Bu sene o güzelim lale şöleline yetişemedik ama her yer yine ayrı bir güzeldi..
Minik kızımız tüm gezi boyunca uyudu abileride onun arabasını sürmek için birbirleri ile yarıştı durdu...
Geçen seneki fotoğraflara baktımda Berkan yine topsuz çıkmam demiş gezi boyunca topu yine elindeymiş...

Emirgan her zamanki gibi kalabalıktı ve rengarenkti; laleler solmuş yerine yeni yeni çiçekler dikiliyordu...
Koruda başka renklerde vardı ...
Gelin ve damatlar artık sütüdyolardan dışarı çıkmıştı ..
Tabii böylesi daha doğal aslında..
Üstteki çift çok hoştu..
Fotoğraf çektirmek için şekilden şekile girdiler..
Bu pozuda bana verdiler desem yeridir..



Üstte bir başka çift görülüyor...
Bu çifti habersiz çektim itiraf ediyorum..
Alttaki yakışıklı gönüllü olarak çimlerin üzerine yayıldığı için çekilmeye hazırdı zaten..


Hava o kadar güzeldi ki piknik yapan mı istersiniz, gelini damadı mı istersiniz,
aşağıda görüldüğü gibi öğretmenleri ile gelen öğrencilerimi istersiniz dediğim gibi rengarenkti ortam...
Çuvalları bile yanlarında hazır ,çuval yarışması oynuyorlardı...
Gezdik, dolaştık ,yorulduk azıcık dinlenelim dedik..



Çocuklar top oynadılar ;babamız azıcık dinlendi..
Bende etrafı temaşa ettim biraz..
Altta ki güzellikleri yakaladım...
 Papatyalardan taç yapanlar çoğunluktaydı ;
durdurdum birini çektim fotoğrafını sonra da teşekkür ettim neden mi?
 papatyadan tacım oldu hemde yorulmadan... 


Aslında bu senede çok istiyordum laleleri görmeyi...
Ama minik kızımın doğumuna denk geldi için nasip olmadı ...
Bu hallerini görebildim ancak...



Önceki senelerde çektiğim fotolarla yetindim bende..
Rabbim yaratırsa en güzelini yaratır ..
Laleler güzel  Gülcan'ında belirttiği gibi çünkü YARADANI GÜZEL...
Aşağıdaki renklere baksanıza her biri ayrı mest ediyor insanı...
 
Bu bayanda Emirgandaki değişik bir güzelllikdi..
Çiçek dikmek için çok değişik bir fikir ama değil mi?
Çiçekten elbise
 
Dedim ya Rabbim yaratırsa en güzelini yaratır...
Aşağıya bakarsanız var mı benden güzeli der gibi ....
Pembe bir kürk gibi sanki..


Papatyalar, gelincikler daha neler neler...


İstanbul'un bahar gelince değişilmez rengi erguvan ağaçlarını da unutmamak lazım tabii...
Özellikle İstanbul boğazını süsleyen pembe, inci bir gerdanlık gibi...


Bu kadar güzelliğin ardından bu da payımıza düşen trafik çilesi..
İstanbulda hafta sonu olur, hava güzel olur da trafik olmaz mı hiç...
Güzel geçen bir günün ardından biz de payımıza düşeni aldık tabii ..


Dönüş te kısa bir çay molası...
Hayatta çocuk olmak lazım herhalde..
Sıcak çayı pipetle, köpürdete köpürdete içmek ve doyasıya gülmek  ve mutlu olmak lazımm..

...........Vesselam.........

5 yorum:

  1. içim açıldı resimlere bakınca...uzun zaman oldu bende gitmeyeli ama istanbul öyle kalabalıkkki insan biryere çıkmaya korkar oldu sanki gideceğimiz yer bizi almayacak gibi:D hep mutlu olun inşş...

    YanıtlaSil
  2. miniş henüz uyuyan güzel,gezmeler başlamış ne güzel mevsim de müsait. oğlun sanki biraz zayıflamış sevgicim

    YanıtlaSil
  3. İlknur aynen dediğin gibi haftasonları istanbulda tam bir işkence trafiği ayrı kalabalığı ayrı dert... Benim için sorun değil ama eşim hiç zevk almıyor kalabalıktan.. ama evde durmakta sıkıyor bir yere kadar...


    Neval havalar ısınıyor e çıkalım artık dimi.. Oğlum zayıflamadı aksine diyetisyene gitmeye başlayınca daha da kilo aldı .Ssenin anlayacağın ters tepti. Biraz boyu uzadı belki o yüzden öyle gelmiştir...

    YanıtlaSil
  4. Karelerin hepsi birbirinden güzel içim açıldı bakarken.Keyifli geçmiş hafta sonunuz maşallah neşeniz hiç bozulmasın..

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel kareler , cok canli hepsi :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...