18 Şubat 2014 Salı

Günlerden Yine Akraba Günü


Şubat ayı akraba günümüzü teyzemde gerçekleştirdik..
Teyzem Anadolu yakasında oturduğu için hem bize hem de ona kolaylık olsun diye
 dayımın kızı ile  bir gün önceden gittik..
Amaç biraz da hazırlıklarında teyzeme yardım etmekti.
Bu senenin sondan bir önceki akraba günüydü..
Akraba günümüz bol sohbetle geçtiği için gün nasıl geçiyor anlamıyoruz..
Güne biraz hareket katmak için gelecek ay ki gün için hediye çekilişi yaptık..

Bakalım neler yapmışız ,
menümüz şöyleydi..

Keşkek
Börülce Salatası
Beyaz Lahana Sarması
Ispanaklı Çarşaf Böreği
İncirli Elmalı Tart
ve 
İki Renkli Kedi Dilli Tatlı  
  

Blogda börülce salatası tarifi yokmuş..
Hemen verelim bilmeyenler öğrensin dimi ama :))
Salataya uğur böceklerini kondurduk biraz renk geldi..




Çarşaf böreği tarifini burada paylaşmıştım..
Bu sefer ıspanaklısını yaptı teyzem..
Tarif de azıcık farklı.
  

Bunlarda benim favori minik tuzlular..
Şaşmayan tarifle şaşmayan lezzet..


 Keşkeği ailece çok severiz..
Teyzeme bir ay önceden yapması için sipariş vermiştik


Aslında bu gördüğünüz tart kurabiye olacaktı..
Hamur şekil alacak şekilde toparlanmayınca  çevir kazı yanmasın dedik ve tarta çevirdik..
Kurabiyenin içine konacak harcı tartın içine döşedik tadı gayet güzeldi..
Tarifini bile verebilirim isteyen olursa :))


Tatlı dayımın kızı Serpiciğimin ellerindendi..
Kedi dilleri ile iki renkli kremanın uyumu süperdi..
Son dokunuşu da ben yaptım azıcık süsledim.
Çok lezzetli bir tatlıydı..
  

İştee bir akraba gününü de bu lezzetlerle bitirmiş olduk..

Diğer akraba günü menülerimizi de inceleyin derim.
Böylece misafiriniz geleceği zaman sizde ne yapacağım diye düşünmeden kolayca menünüzü hazırlayabilirsiniz..

3 yorum:

  1. herşey harika görünüyor börülce salatasınada bayılırım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem lezzetlerle dolu bir masa olmuş..Keyfiniz bol olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. herkesin eline sağlık :)
    bereketli olsun sofralarınız canım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...