22 Mart 2011 Salı

Akraba Günümüz ve Lezzetleri....



Açılıyor, ve nihayet açıldı derken açılası yok bu blogların .
Kaç gündür sayfama giriş bile yapamıyorum ;bize bu sıkıntıyı yaşatanlar bu kadarı yetmedi mi artık?????
Sayfamıza girme başarısını gösterip,yukarıda toplu haldeki değişik lezzetleri görebilenler, anlayacaktır ki bir akraba gününü daha gerçekleştirmiş bulunuyoruz.. 
***
Bu sefer büyük dayımın eşi Muazzez Yengem'de buluştuk ...
Bir daha ki gün tam da doğuma denk geleceği için  bendeniz bu güne katılmadan edemedi ....
Güzel lezzetler tatdık ve yine bir aylık özlemimizi giderdik...
Gelelim menüde neler olduğunu şöyle kısaca saymaya.

DOMATES SOSLU KARIŞIK KIZARTMA


 
YOĞURTLU HAVUÇLU DİBLE
İsim biraz uydurma oldu ama lezzeti çok güzeldi ..
Yoğurt,havuç,pirinç ve sarmısağın eşsiz uyumu
Tarifini aldım paylaşacağım inşallah..
Değişik salata arayanlara duyurulur..
 
Vazgeçilmezimiz ZEYTİNYAĞLI SARMA


ELMALI KURABİYE(Tıklayalım görelim)
 
PATATES SALATASI



Bu arada dolapta duran tatlıyı servis edilirken çekerim dedim, dedim ama nafile unuttum..
Amaaaa onun yerine gün sayesinde pek bir kaynaşan  ve birbirleri ile birlikte olmaktan pek bir zevk alan
aşağıdaki tatlıların kolajı ile bitirelim fotoğrafları olmaz mı? 
Ev sahibimiz Yengeme ve Ayşegül'e  bu güzel lezzetlerde emeği bulunan dayı kızım Serpil'e teşekkürlerimi sunarım.  :))))

5 yorum:

  1. sevgi fahri akraba ilan edip beni suraya salsan. diyet filan ac geziyorum nan:(( yogurtlu havuclu salatanin tarifinide yazarsan cok iyo olur. .sahaneler hepsi

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika olmuş arkadaşım.muazzez hanımın ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Masada pek bir iştah açıcı doğrusu Muazzez hanımın ellerine sağlık,yiyenlere de afiyet bal şeker olsun.

    YanıtlaSil
  4. Betül fahri akraba olarak kabul ettik gitti..Yazık sana yaa diyet felan sen İstanbul'a bir geldiğinde haber ver hemen bir günümüze götüreyim seni ne dersin..
    Yoğurtlu havuçlu salata tarifi gelecek inşallah..

    Sevda teşekkürler gerçekten güzellerdi ,dayı kızım sağolsun..

    Karadibikim yengem adına teşekkür ederim ,bizlerede bal şeker olmuştur herhalde..

    YanıtlaSil
  5. yine karınlar şişmiş,bize de bakması kalmış.
    salatanın tarifini bekliyos

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...