28 Aralık 2010 Salı

Uzuuun bir aradan sonraaaaa...

Blog alemi çok farklı bir ortam ,ayrı kalınca hemen özleyiveriyor insan...
Evet uzun bir ara verdim yine değil mi?
İlk defa bu kadar oldu sanırım.
Ama dayanamadım döndüm işte.
Bu bebiş benim bir müddet dinlenmemi istedi ve bende mecburen onu dinledim; 
 iyi de oldu şimdi daha iyiyim inşallah....
Cinsiyetimizde geçte olsa belli oldu; Rabbim nasip ederse bir kızımız olacakmış...
*** 
Bu arada bu senenin bitişi ile farkettim ki bloğum 1 yaşına girmiş bile..
Güzel paylaşımlara ve sizler gibi güzel insanlarla iletişim kurmama vesile olan bloğum 1 yaşında.
İnsan için 1 yaş belki az gibi görünüyor ama blog için az sayılmaz diye düşünüyorum ,siz ne dersiniz...
*
Bu ay sonu itibari ile biraz kendime geldim ve bende fırsat bu fırsat dedim ve ertelediğim akraba günümüzü yapmaya karar verdim..
İyide oldu ,bir ay sonra bende toplandık...
Aşağıda da gün için yaptıklarımı kolaj olarak görüyorsunuz..


Vişneli Truff(Tarifi gelecek)
Vişne ve çikolatanın uyumunu çok seviyorum, trufların içine vişne koydum




Fındıklı ıslak kurabiye( Tarif gelecek)

Zeytinyağlı kuru patlıcan dolması.. (Tarif gelecek) Kıymalı olanının tarifi burada

Meksika fasulyeli karışık salata..(Tarifi  yakında)

Kuru incirli Tatlı.. 

İşte hepsi bu kadarcık.....
Blogda tarifi olanların yazı üzerine tıklayarak tariflerine ulaşabilirsiniz.
Diğerlerininse kısa sürede tariflerini sırayla vericem inşallah..
***
Yazmak güzel ,paylaşmak güzel ,sizleri tanımak hepsinden güzel
Sizleri seviyorum..
.......Sevgiyle kalın....... 

19 yorum:

  1. bunların hepsini tek başına yapmadığını söyle lütfen

    YanıtlaSil
  2. MAŞALLAH ÇOK MARİFETLİ İMİŞSİNİZ, ELİNİZE SAĞLIK. :)

    YanıtlaSil
  3. tatlımm inşallah hyırlısı ile alırsın kızını kucağına:)
    çok özlemiştik seni..
    bir geldin pir geldin vallahi:) hamile hamile hepsini sen mi yaptın ayol bunların maşallah:) zaten akraba günlerinize hastayım biliyosunn:))

    YanıtlaSil
  4. Neval tek başıma yaptım desem,sadece teyzem yardıma geldi ..
    Çoğunu bir gün önceden hazırladığım için fazla yormadı..
    Tabii ertesi gün için anneciğimi de unutmamak lazım temizliğe felan yardım etti hakkını yememem lazım...

    Swotpisces; teşekkür ederim inşallah öyleyimdir bir de ben inanabilsem buna..:))

    YanıtlaSil
  5. Selamün Aleyküm Sevgi Hanım,öncelikle tebrikediyorum,inşaallah hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza alırsınız.Akraba gününüzü çok seviyorum,çok güzel şeyler hazılamışsınız,insanın annesinin yakınında olması ne kadar güzel...selamlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ediyorum hayirli olsun, ne guzel hem de kiz bebek :) Allah tamamina erdirsin insallah.
    Ikramlar harika gorunuyor bu arada .

    YanıtlaSil
  7. canım bu güzel haberi daha önce duymamıştım.hayırlı uğurlu olsun.allah güle güle sağlıkla kavuştursun.iki canınla maşallah ne güzel şeyler yapmışsın.ellerine sağlık.bence kendini bu kadar yorma bu dönemde.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. bu guzel haberinize cok sevindim
    insallah darisi bana :)
    allahim saglikli bi sekilde kucaginiza almayi nasip etsin

    masallah masallah neler yapmisiniz hepsi birbirinden guzel gorunuyor
    tariflerinizi bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. Aaaa! tebrik ederim kiz bebis geliyor demek:) Allah tamamina erdirsin hayirlisiyla.
    2 caninla ne cok sey yapmissin, masallah hamarat anne ve hamarat hamis:)

    YanıtlaSil
  10. Sevgi ablacım, yine döktürmüşsün. Hepsi birbirinden lezzetli duruyor.
    Bir kız bebiş sahibi olmak çok güzel olmalı, kız çocuklarını hep çok sevmişimdir.
    Çok sevindim senin adına :)

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldiiiinn :)
    ne güzel demek nazlı bir kızınız olacak.çok sevindim Allah kavuştursun inşallah.
    yemekler yine enfes rejimdekiler görmemeli bunları :) ellerine sağlık uyumlu bir menü olmuş aklımda bulunsun..

    YanıtlaSil
  12. Hoş geldin canım
    oh oh bu ne hamaratlık böyle ellerine sağlık ....
    Hayırlısıyla bebişinide görürrüz inşallah ilerleyen aylarda :))

    YanıtlaSil
  13. Ne hoş bir haber. Allah hayırlısıyla kucağına da almayı nasip etsin. İkramlar birbirinden süper.

    YanıtlaSil
  14. Deniz amin canım ayrıcada teşekkür ederim..İnan çok samimiyim bende sizleri ve bloğuma yazmayı çok özledim kalp kalbe karşıymış ..

    Aleyküm selam Özlem hanım duanız için teşekkür ederim amin inşallah.
    evet akraba günümüz güzel oluyor normal günlerden farklı en azından bir amacımız var .

    Sevecenim seve seve neden olmasın..
    Şeyma teşekkür ederim...

    Berna teşekkür ederim ..
    Öznur teşekkür ederim ,seninde bir bebek isteğin var sanırım Rabbim hayırlısı ile sanada versin inşallah tarifler sırayla gelecek inşallah..

    YanıtlaSil
  15. Seyhancım teşekkür ederim...

    Miss sensible teşekkür ederim güzeldir herhalde daha tadamadık bakalım hayırlısı..

    İç ses hoşbulduuuuuk, biraz sen gibi oldum nedersin uzun süre yazmayınca..Kızımız nazlı olurmu bilmem ama inşallah sağlıkla gelir..
    Mamalarımız güzeldi ama rejimdekilerde ölçülü yerse sorun olmaz herhalde dimi....

    Yıldız abla hoşbulduk ;teşekkür ederim ..

    Urfa tutkunu teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  16. 2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

    Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.

    YanıtlaSil
  17. Tebrik ederim ,ne guzel bir de kiziniz olucak :))
    Rabbim hayirlisiyla kucaginiza almayi nasip etsin insaallah.
    Bu arada baya hamaratsiniz Masaallah
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Yasemin teşekkür ederim canım
    ayrıca sende çok beceriklisin biliyorum...

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...