23 Şubat 2012 Perşembe

(2012 Şubat Akraba Günü) Günler Günleri Kovalar


Siz de benim gibi saatlerin, günlerin hatta haftaların nasıl uçupta gittiğini anlamayanlardan mısınız yoksa?
Göz açıp kapayana kadar birde bakmışsın diğer ay geçmiş yeni gün tarihi gelmiş..
Akraba günümüz bizim için ayların hızla geçtiğini görmemiz için bir takvim gibi..


Evet evet başlıktan gördüğünüz mamalardan da anlayacağınız üzre yeniden buluştuk..
Ev sahibimiz bizi çok güzel ağırladı; bütün gün koşturdu durdu..
Teyzemin gelinindeydik bu sefer..
Gördüğünüz üzre bizde akraba gününde kadronun geniş olmasına sebep bu..
Teyze ,teyze kızı hatta gelini maşallahımız var memnunuz biz halimizden ..
Benim bu günlere gitmem ,Zeynebim sayesinde her ne kadar biraz zorlaşmış olsada azimliyim..
Küçük hanım gezmeyi sevdiği kadar arabada oturmayı sevmiyor malesef..
*
Kıymalı Sarma Börek


Zeytinyağlı Biber Dolması
Şimdi farkettim zeytinyağlı biber tarifim yok arşivimde..


Zeytinyağlı Patlıcan Dolması
Evet bunun da etli versiyonu var zeytinyağlısı yok arşivde eklemeliyim..


Kırmızı Lahanalı Kuskus Yoğurtlaması


Patatesli Yumuşacık Poğaça


Brokoli Salatası Tarif gelecek


Hindistancevizli Sarma( tarif gelecek)


Kakaolu Cevizli Pasta


Fındıklı Haşhaşlı Revani (Tarif için bakınız)


veee

işte hepiciği bu kadar..
Akraba günü menülerini paylaşmamdaki sebep şudur arkadaşlarım ,izleyicilerim..
Bu tarz günlerde insan her ne kadar bir şeyler hazırlamayı bilse ve becersede bir anda bunları bir araya getirmek zor olabiliyor..
Siz de bu zamanlarda ne yapıyorsunuz?
Hııııım, bakalım Sevgi'nin Akraba günü menülerinde neler varmış ,neler yapılmış diyorsunuz.
Tercih yapabilmek için, hazır menüler fikir verme anlamında çok yararlı olabilir.

Sizce doğru düşünüyor muyum?

7 yorum:

  1. şu sofra beni benden aldı resmen...
    evet kalabalık misafir ağırlarken ki ben daha taze evliyim çok zor oluyor ama keyiflide :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel, ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. gelinin maşallahı varmış valla!
    ellerine sağlık size de aifyet olsun efendim ;)

    YanıtlaSil
  4. amannn ellerine sağlık yapanın,akşam akşam canım çekti şimdi yaa

    YanıtlaSil
  5. evet haklısınız gerçekten menü noktasında sizin bu akraba günlerinin çok faydası oluyor.hindistan cevizli tatlının tarifini merakla bekliyorum..selamlar

    YanıtlaSil
  6. aman aman neler var öyle..

    YanıtlaSil
  7. Teyzenin gelini döktürmüş. Bilhassa kakaolu pasta ve sadrazam lokumuna benzeyen hindistancevizli sarmada aklım kaldı =) Ama çeşit çok değil mi ya Hu =)

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...