30 Nisan 2012 Pazartesi

Yeni Bir Doğum Günü Menüsü


Geçen haftaki kızımın doğum günü hazırlıklarının yorgunluğunu atar atmaz
Feyza'mın doğum günü için koşuşturmaya başladık..
Feyza benim ilk hala olma sebebim..
Kardeşimin kızı 9 yaşına bastı; Rabbim hayırlı bir ömür versin inşallah..
Annesiyle zevkle hazırladık mamalarını.. 

Örgü açma
Tarif burada

Zeytinyağlı Karalaha Sarması
Tarif için buraya


Hurmalı Kurabiye
Tarif için buraya


Unlu Kıymalı Gül Böreği
Tarif için buraya

Kedi Dilinden
Kolay Meyveli Ekler
Bu Kedi dilleri Bim'den alınmıştı çok hoşuma gitmedi belirtmeliyim..
Islatılınca kocaman bişey oldular..



Şeker Hamurlu Kurabiyeler


Ben bu şirin kurabiyeleri hazırlarken çok zevk alıyorum çoook..
Hamuru şekillendirirken kendimi çocuklar gibi şen hissediyor hiç bitmesin istiyorum..
İşin kötü tarafı masa başında oturarak yapamıyorum 2-3 saati ayakta geçirince acısı sonra çıkıyor ama bence değiyor buna ...
Kurabiyeler Zeyneb'imin doğum gününden artanlardı ve buzdolabında sakladığım için tazeliklerini korumuşlardı..
Feyza için üzerini süslemek yetti..
*
Ben kurabiyeleri hazırlarken kullandığım kalıpları yanıma almayı unutunca olanlar oldu..
Yuvarlak kurabiyeler için şeker hamurunu keserken küçük çay bardağı kullandım ,kalp kurabiyeler içinse kurabiyeyi hamurun üzerine koydum da şekillendirdim..
Çareler tükenmez diye boşuna dememişler dimi ama.. 


Domates Soslu Karışık Kızartma


Cacıklı Arap Köftesi
Bu sıralar bu tarifi çok yapıyoruz.
Köfteleri önceden hazırlayıp dondurucunuzda bekletebilirsiniz..
Hazır yemek olur...
Sadece pazıyı haşlayın,yoğurtlayın köfteleri de dondurucudan çıkarıp pişirdiniz mi işlem tamam..


Çilekli Limonata
(Çocuklar çok severek içtiler)
Yaz için favori içeceğimiz
Tarifi burada




Mercimek Köftesi
Tarifi burada


Feyzanın doğum günü pastasını da kendimiz yapacaktık..
Pandispanyayı özenle çırptık fırına verdik .
Fırınımız davul fırındı ve pandispanyamız daha süresi dolmadan o kadar çok kabardı ki fırının yüksekliği az geldiği için üstü yandı..
Yanınca bizde fırını açmak zorunda kaldık ..
Açınca ne oldu
Caanım pandispanyamız söndü..
Hazırlayacağımız diğer çeşitleri düşününce hazır almanın daha iyi olacağını düşündük..


Bu tarz hazırlıkları yaparken kendimi kaybediyorum bazen..
Tüm gün mutfaktan çıkmayabilirim mesela..
Bu durumda ne oluyor
Benim gibi hasta olunuyor..
Analı kızlı hastayız Rabbimden şifa sizden dua istemekteyim en çokta kızım için..

.....Sevgilerimle.. 

14 yorum:

  1. HEPSİ SÜPER GÖRÜNÜYOR.. EMEĞİ GEÇENLERİN ELLERİNE SAĞLIK... FEYZA'YA DA NİCE GÜZEL YAŞLAR DİLİYORUM...

    YanıtlaSil
  2. feyza iyki dogdun:)
    sevgi ablacımmmm agzı sulandı ya hepside ye beni diyor:)

    YanıtlaSil
  3. öncelikle hayirli bir ömür duasi ile diyorum canim.
    gecmis olsun dileklerimi birakiyorum rabbim safi ismi ile tecelli etsin .hersey mükemmel görünüyor

    YanıtlaSil
  4. çook geçmiş olsu öncelikle sana ve kuzucuğuna canım..
    sofra daki tüm lezzetler harika görünüyor.
    emeğine sağlık..
    nice güzel yaşlara..
    mutlu haftalar..

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun bende böyleyim mutfağa girince kendimi tutamıyorum hepsi birbirinden güzel elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. acıkıyorum senın sayfana bakınca kızartmadan ıstıyorummm ahh sevgi ahh!!

    YanıtlaSil
  7. Allah ikinize de şifa versin sevgili Sevgi. Yapanların ellerine sağlık. Yine çok zengin bir menü olmuş =) Küçük hanıma da hayırlı yaşlar.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir masa..İnsanın baktıkça bakası geliyor..Göze ,gönüle,mideye çok güzel hitap ediyor..Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu, sağlıklı yıllar dilerim Feyzaya.Çok güzel bir masa olmuş. Hepsi birbirinden lezzetli görünüyor. Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Oncelikle cok geecmis olsun. insallah bugun daha iyicesinizdir...
    Feyza'ya da nice yillar...
    arap koftesi ve kizartma ve cilekli limonata ayyy hepsi cok guzel gorunuyor gozume:)) ellerinize saglik Sevgi'cim.

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık, herşey o kadar leziz görünüyor ki, karnıl guruldadı birden :)
    Allahü teala hayırlı, sağlıklı ve mutlu ömürler versin Feyza'cığa. Anne-babasına layık hayırlı evlat olsun inşallah.
    Blogumda ödülün var, alırsan sevinirim :)
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Kurabiyeler cok guzel

    YanıtlaSil
  13. Kurabiyenin tarifini neden vermediniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiyelerin tarifi alttaki linkte paylaşıldı .Bakabilirsiniz..http://sevgidenesintiler.blogspot.com.tr/2012/03/seker-hamuru-ile-kaplanlabilecek.html

      Sil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...