1 Ağustos 2013 Perşembe

Bayram Tatlıları

Ramazanın ayı bu senede sevinçle geldi yine hüzünle gidiyor.. . 
Ramazanın dünyada ki ödülü bayrama da sayılı günler kaldı.
Bayramda hanımlar misafirlerine ikram etmek için her bayram olduğu gibi 
ne tatlı yapsam diye kara kara düşünmeye başladı bile...

Bayrama ne tatlı yapsam diye düşünenler için blogdaki tatlıların listesini kolaylık olması adına sütlü tatlılar ve şerbetli hamur tatlıları olarak kolaj haline getirdim..

Şerbetli Hamur Tatlıları



Kadayıflı Muhallebi
Fırında Sütlaç
Paşa Lokumu(Afyon Lokumu)
Çilek Soslu Kartopu
Keşkül
Sultan Lokumu
Kakaolu Cappuccinolu Puding
Elmalı Mereng
Palyaço Külahı(Milföylü külah tatlı)
Vişne Soslu Tavuk Göğsü
Çilekli Parfe
İçi Krema Dolu Cezerye
Çikolata Kaplı Muzlu Kek Toplar
Ev Usulü Cezerye
Fındık Ezmeli Çikolatalı Toplar
Hindistan Cevizli Kremalı Kalpler

Diğer sütlü tatlıları görebilmek için burayı tıklayabilirsiniz..

Rahmet ve merhamet ayı olan Ramazan'ın tüm insanlığa barış, huzur, kardeşlik 
ve bereket getirmesini ;

Mısır, Suriye,Filistin Arakan, Kafkasya,Türkistan başta olmak üzere zulüm altındaki tüm Müslüman kardeşlerimizin ve zulme maruz kalan tüm insanlığın zulüm altında geçireceği son ramazan  olmasını Rabbimden diliyorum.

Hayırlı bayramlar

4 yorum:

  1. Bunalrın hepsi inanılmaz güzellikte. Okurken, bakarken bile kendimden geçtim inanın. Ama bayramın en sevmediğim yanı bu. Girttiğiniz yerlerde bunlar gibi tatlılarla karşılaşınca dayanamıyor insan. :)) Sonra kilo vermekle uğraşıyoruz. Ellerinize sağlık hepsi süper.

    YanıtlaSil
  2. süper görünüyorlar ama ben yine diyetteyim sadece bakıyorum.
    Kandiliniz mübarek olsun Rabbim dualarımzı kabul etsin inşallah

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    679. takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ¦ Sevgiler ¦
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  4. Sevgi hanımcığım maşallahınız var. Bende birgün eski bloğ olduğumda bu kadar tatlı tarifim olurmu acaba? Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...